lördag 31 maj 2014

Spa Comwell Varbergs

Igår blev jag uppmanad att packa en övernattningsväska. I den skulle också finnas träningskläder och badkläder. Jag hade inte en aning om var vi skulle. I efterskott skulle vi fira min födelsedag.
Med ögonbindel fick jag sätta mig i bilen och när jag fick ta av den fick jag se Comwell Varbergs kurort framför mig.
Vilken trevlig vistelse där! Vi har badat i bubbelpool, varm och kallvattenpool samt en pool med 32 gradigt havsvatten. Favoriten var dock vanlig bastu samt ångbastu. På kvällen åt vi buffé med en massa gott som man ser exempel på ovan.
Vi tog en promenad in till Varbergs fästning där vi åt glass. Så härligt att gå utmed havet i fint väder. Vi gick på kvällen runt i omgivningarna och tittade.
På kvällen fanns ett fint fruktfast att festa på till en stunds tv-tittande.
Idag är vi rejält trötta och sambon somnade en stund i soffan. :-)
Det här vill jag absolut göra om i vinter. Så skönt att ligga i en varm pool och titta ut på snön. Eller sitta framför en av alla brasor som då är tända.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar