onsdag 2 oktober 2013

Fortfarande förkyld :-(

Det var en mycket segdragen förkylning det här. Har idag varit på vårdcentralen och tagit halsprov, blodprov och fått öronen kollade. Inget fel som behövde behandlas med medicin men röd i halsen. Känns som om det håller på att vända nu men det har jag å andra sidan tyckt flera gånger under de här veckorna. Nu tänker jag i alla fall åka till Norrköping i helgen och fira mor som fyllt år samt träffa mina barn. Ska provsy ett av mönstren som jag köpte i söndags på Symässan i Borås. Hoppas det piggar upp lite. Väntar såå på att få bli frisk nu för jag vill basta och ha en spa-kväll :-) Nästa helg ska vi gå på Jerry Williams då vill jag också vara frisk. Det är bara att fortsätta med dunderkuren jag fick av min arbetskollega i måndags. Ha ha man stinker nog när man dricker av den. 15 vitlöksklyftor uppkokta tillsammans med 3 skivades citroner i 1 l vatten. Stinker man vitlök vill ju ingen gå nära så det blir väl naturligt att man inte kan bli smittad av något då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar